2013. december 18., szerda

Ne gyűjtsetek kincseket a földön

Amikor megtudtam, hogy jövök, nehéz volt lakást találni.
Amik voltak lakások, csak bútorozatlan.
Gondoltam hát, nehéz lesz bútort szerezni is.
Nem volt nehéz.
A főnököm berendezte a szobámat, mire ideértem. A saját cuccával.

Aztán közben vett magának új lakást
és még nem adta el, de már kiürítette a régit.
Így a bútoraimra már nincsen szüksége.
Bútort szerezni nehéz.
Megszabadulni tőle dettó.

Írtam szép levelet a landlordnak,
aki nem szeret angolul kommunikálni,
így hát nem válaszolt.

Írtam szép posztot
a nemzetközi katolikusfiatal fészbúk-csoportba
amire válaszolt a moderátor, aki a csoport vezetője,
hogy ez itt egy vallásos csoportosulás
és a fészbúkcsoportot használjuk csak vallásos célokból.

Írtam neki egy rövid elmélkedést arról,
hogy az egymásnak nyújtott segítség
mihanem keresztény érték
mire válaszolt,
hogy őneki szigorúnak kell lennie,
és köszöni, hogy megértem.
Mindetten olyan nájszok voltunk.
Jólvan, gondoltam, szendeszűz vagy még
és control freak
majd az idő meghozza
hogy tágul a
nézőpontod. is.

Az idő szalad,
a cucc marad
a cucc marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése